Extern· 2 min citire

Anchetă în curs după ce o infirmieră a pus sedativ în cafeaua colegilor. Oamenii au fost intoxicați iar explicația femeii este șocantă

Anchetă în curs după ce o infirmieră a pus sedativ în cafeaua colegilor. Oamenii au fost intoxicați iar explicația femeii este șocantă

Anchetă în curs după ce o infirmieră a pus sedativ în cafeaua colegilor. Oamenii au fost intoxicați iar explicația femeii este șocantă

Scris de Mihaela Cristea Publicat: 26 iun. 2024, 19:54

O infirmieră dintr-un spital din vestul Franței a fost arestată preventiv, după ce a turnat 100 de mg de sedativ puternic în cafetiera personalului medical.

O infirmieră dintr-un spital din vestul Franței a fost arestată preventiv, după ce a turnat 100 de mg de sedativ puternic în cafetiera personalului medical. Femeia a susținut că voia să "doarmă", însă nu a explicat de ce a pus sedativul în aparat, și nu direct în ceașca ei de cafea. Infirmiera a fost dată de gol de camerele de supraveghere, scrie AFP, citată de Agerpres.

Incidentul a avut loc într-un centru medical din Bayeux, Franța. Victimele, două infirmiere și două îngrijitoare, s-au simțit brusc rău și și-au pierdut cunoștința.

În urma analizelor, medicii și-au dat seama că cele 4 paciente aveau ceva în comun: intoxicație cu un sedativ puternic.

Ancheta internă deschisă a scos la iveală ce s-a întâmplat, de fapt. Una dintre infirmiere fusese surprinsă de camerele de supraveghere în timp ce turna două fiole de 50 mg de Hypnovel în cafetiera din sala de odihnă a personalului. Ea și alte 3 colege s-au intoxicat apoi cu sedativul puternic. Ulterior, femeia și-a recunoscut vina.

"Ea a declarat că era într-o stare de oboseală extremă și a făcut asta pentru că voia să 'doarmă', însă nu a explicat de ce a turnat anestezicul în cafetieră în loc să-l pună doar în ceașca sa, deși știa că și alții îl vor consuma", a precizat procurorul Joel Garrigue.

În baza probelor, infirmiera a fost arestată preventiv și este acuzată de "intoxicare, administrare de substanțe nocive și furt".

Investigațiile au condus la o legătură cu afecțiuni similare raportate în octombrie 2017, tot în urma consumului de cafea de către personalul spitalului, mai scrie sursa citată.


Sursa: Newsinn

Distribuie articolul

Urmărește știrile NewsInn și pe Google News

Mai multe știri din Extern